Dag 20 - Reisverslag uit Delhi Cantonment, India van Renz Canjels - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Delhi Cantonment, India van Renz Canjels - WaarBenJij.nu

Dag 20

Door: Renz

Blijf op de hoogte en volg Renz

27 Augustus 2015 | India, Delhi Cantonment

Jullay,

Na een heerlijk ontbijt in een fantastisch hotel verlaten we voor 8 uur de bijzondere stad Jaipur op weg voor een rit van 260km naar Delhi.
Alles is al weer in volle gang het lijkt wel of het hier nooit ophoudt.
Er rijden dan al volop riksja's die personen of goederen vervoeren. Die fietsen hebben geen versnellingen en ze moeten dan ook nog eens af en toe licht klimmen zodat ze de trappers amper rond krijgen. Tuktuks, brommers, taxi's, bussen overvol, tractors,
paard met wagen, waterbuffels met wagen, dromedarissen met wagen en voetgangers.
En dat alles ook nog eens omgekeerd als spookrijders/lopers.
Na een rit van bijna 5 uur komen we weer in Delhi aan.
Inchecken in het hotel waar onze reis begonnen is alleen bij aankomst regende het flink en nu is het heel warm en het water uiteraard ook.
Daarna lekker een paar uur aan en in het zwembad gezeten.
S'avonds een maaltijd en wachten tot 21.00 uur tot we opgehaald worden en naar het vliegveld gebracht worden.
We vliegen om 1.30 uur naar Wenen om daar Europese tijd 6 uur aan te komen.
Dan een paar uur later door na Brussel.

Ook lekker weer naar huis....groetjes Eva & Lieve en Renz

• 28 Augustus 2015 - 00:12

Annie Van De Laar:

Jonge jonge wat hebben jullie veel beleefd en gezien ,een geweldige reis hebben jullie met z'n drieën gemaakt om nooit te vergeten.
    Straks weer in ons kleine dorpje en dan na genieten
    Lieve groetjes tante Annie

• 28 Augustus 2015 - 07:35

Kathleen:

Welkom in Europa, Renz en co! Bedankt om ons mee te laten genieten van jullie avonturen!