Dag 18 - Reisverslag uit Afrikaskop, Zuid-Afrika van Renz Canjels - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Afrikaskop, Zuid-Afrika van Renz Canjels - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Renz

Blijf op de hoogte en volg Renz

30 Augustus 2016 | Zuid-Afrika, Afrikaskop

Hoi,

Vandaag wederom iets op het programma.
7.15 uur uit bed en een half uurtje later ontbijten.
We gaan walvissen spotten. We hebben er heel wat gezien en zelfs in de verte eentje verschillende malen een stuk uit het water zien komen...was een fantastisch gezicht.
Het is goed dat ik van te voren een pilletje genomen had tegen zeeziekte want dat was hard nodig maar ik heb het overleefd en het was de moeite waard.
Vandaag kunnen we verder kijken wat we gaan doen.

S'middags wat gaan eten in Hermanus maar eerst genoten van de prachtige kust met haar woeste golven die op de rotsen beuken.
Na het eten nog langs leuke winkeltjes geslenterd en weer langs de baai waar het druk was.
Vanaf de kant zagen we 3 walvissen passeren......erg bijzonder.
Daarna aan ons eigen zwembad gelegen niet erin maar met een boek.

De meiden hadden een leuk Italiaans restaurant ontdekt waar ze voor Lieve ook een glutenvrije pizza hadden.
S'avonds heerlijk gegeten in een authentiek Italiaans restaurant.
Daarvoor toch nog op het laatste moment een sharkdive geboekt voor morgenochtend.
In eerste instantie wisten ze niet of het nog doorging omdat het weer slechter gaat worden maar morgenochtend is het nog erg goed, de dagen daarna gaat het slechter worden.
Willen we wegrijden start de auto weer niet dat was de 6de keer al, 10 minuten geprobeerd maar niks.
Geen geluk met huurauto's.
Wij terug naar het restaurant om te bellen met Avis zegt één van de medewerksters ik probeer het wel en ja hoor ze start hem gelijk.
Bij de lodge geparkeerd uitgezet en getest en weer start hij niet toen Avis maar gebeld.
Dus nu aan het wachten op hun hulp want ze zouden komen hebben ze gezegd.

Hoop dat ze snel komen want de wekker staat op 5 uur.

Tot volgende keer.

• 30 Augustus 2016 - 23:47

Ann:

Volgende keer met paard en kar of olifant en kar.