Dag 13 - Reisverslag uit Delhi Cantonment, India van Renz Canjels - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Delhi Cantonment, India van Renz Canjels - WaarBenJij.nu

Dag 13

Door: Renz

Blijf op de hoogte en volg Renz

20 Augustus 2015 | India, Delhi Cantonment

Vandaag een fietstocht in de planning.
Een wandeling door Leh om bij desbetreffende zaak te komen.
Daar hebben we 3 mountainbikes meegekregen en een gids fietste mee.
Onze gids reed er met een busje achteraan.
We begonnen met een heerlijke afdaling waar je wat uit kon proberen.
Je moet wel goed opletten op het verkeer want je moet hier links gaan rijden en ze kijken nergens naar en toeteren continu.
De kleine beklimmingen gingen in het begin wel maar de pittigere waren door de hoogte wel zwaar zeker voor Eva & Lieve.
Op de fiets bekijk je alles wel anders voor mij was het dan ook meer genieten dan voor Eva & Lieve.
Na 3/4 route zijn de meiden in de volgauto gestapt en ben ik met de gids verder gegaan maar die kon mij niet bijhouden. Bij een afslag heb ik uiteindelijk iemand aangehouden en gevraagd naar de weg naar Leh.
Gewacht op de gids en toen weer verder. Bij het klooster aangekomen waar
Eva & Lieve in de auto zaten moest ik nog een korte steile klim met haarspeldbochten naar hun toe nemen en ik vloog ondanks de hoogte.
Was een lekker gevoel zodat ik na het klooster nog een aardig stuk gefietst heb richting Leh.
Laatste stuk met de auto naar het hotel en daar lunchen.
Bij het eten krijgen we de laatste keren een soort kroepoek heel lekker maar na een minuut komen de vlammen uit je mond dus de flessen water gaan hard.
S'middags naar het paleis van Leh gewandeld en de buitenkant was heel indrukwekkend. Op de terugweg langs alle winkeltjes en uiteraard erin geweest.
Ze zijn allemaal bijna identiek. Voor de winkeltjes zitten nog mensen op de stoep die weer groenten verkopen.
Morgen vertrekken we naar de Nubra vallei ben benieuwd wat die ons gaat brengen.

Groetjes van ons
Je moet hier wel afdingen en dat gaat ons steeds beter af. Er staan nergens prijzen bij en als je naar prijzen vraagt komen ze met de rekenmachine.
"Nee dat is teveel "....."wat wilt u betalen?" "U bent mijn eerste klant vandaag, ik maak een goede prijs"

  • 20 Augustus 2015 - 20:43

    Leo En Marja:

    Dag Renz, met veel belangstelling hebben we jouw dagelijkse reisverslagen gelezen.heel boeiend en beeldend.
    Geweldig dat alles zo goed loopt en dat jullie zowel bijzondere ervaringen opdoen.
    Genieten doen jullie zeker en en dat is jullie van harte gegund.
    Hartelijke groeten uit Heeg en fijne reis verder,
    Leo & Marja

    P.S.
    Foto's hebben we niet kunnen downloaden, maar misschien hebben jullie ze ook niet kunnen uploaden.

  • 20 Augustus 2015 - 21:02

    Ineke :

    Dit is een pittige reis, ben benieuwd hoe de rest verloopt,
    Groetjes en xxx

  • 21 Augustus 2015 - 01:25

    Nathalie:

    Ik zie je al helemaal foetsen daar?m
    Het verbaast me dat het eten zo pittig is! X

  • 21 Augustus 2015 - 21:42

    Kathleen:

    Ik zie je al vliegen op je fiets, Renz! Wat heerlijk allemaal! Genieten maar!!! Je warme reis wordt pittig gekleurd door de voeding... geweldige ervaringen doen jullie daar op! Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renz

Actief sinds 11 Juli 2015
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 18584

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2018 - 22 Juli 2018

Oeganda

14 Januari 2017 - 22 Januari 2017

Lapland 2017

13 Augustus 2016 - 02 September 2016

Zuid-Afrika

08 Augustus 2015 - 28 Augustus 2015

India 2015

Landen bezocht: