Dag 7 - Reisverslag uit Delhi Cantonment, India van Renz Canjels - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Delhi Cantonment, India van Renz Canjels - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Renz

Blijf op de hoogte en volg Renz

15 Augustus 2015 | India, Delhi Cantonment

Vandaag weer om 7 uur op. Ontbijten en op tijd weg.
Het programma iets gewijzigd voor de meiden vanwege de zwaarte.
Vandaag zouden we lopen via de Tsermangchen La 3750m lopen naar het dorp
Hemis Shuckpachen 3600m.
De gids vond het een goed idee om met de auto naar die top te gaan en dan lopend
de mooie afdaling te doen. We waren dus eerder op onze plek van bestemming.
Dit is weer luxer als gisteren. De toilet heeft nu een betonnen vloer met een gat erin.
De douche ziet er nietjes uit...en douche....4 emmers water, 3 emmers koud en 1 warm en een kannetje en daar kun je water mee scheppen en mengen en alle 3 weer schoon.
Bij het vorige adres hebben we dat maar niet gedaan want dat zag er in onze ogen niet uit daar hebben we babydoekjes gebruikt.
Kort nadat we aangekomen waren zijn we door het dorpje gaan wandelen.
Ook hier weer bijzondere dingen. Hier staan de heilige juniperussen die ze voor diensten gebruiken als wierook. De bomen staan achter een hek en mag je niet aanraken.
S'middags gezellig buiten gegeten met een familie met 3 kinderen uit Washington.
Die moesten ook nog eten en er was genoeg dus schuif maar aan.
We hebben gezellig gekletst en ik in mijn lachwekkende Engels. Ik wordt regelmatig verbeterd door Eva & Lieve maar ik maak me verstaanbaar in woord en gebaar.
Daarna een onverwachte rit voor de meiden op een paard door de bergen. Zij ieder op een paard en ik uiteraard gewoon lopen. Ze hebben genoten en ik weer van de bergen en natuur het was alsof we in een andere wereld kwamen.
De mensen hier in Ladakh zijn verschrikkelijk aardig en doen alles voor je wat ik dan weer moeilijk vind.
S'avonds heerlijk gegeten en nu kwamen 2 Israëlische gasten mee-eten wat weer heel gezellig was.
Als we hier s'nachts naar de toilet moeten, moeten we eerst naar beneden dan naar buiten om naar het hokje te lopen waar een gat in de grond zit....wat hebben we het thuis goed

• 15 Augustus 2015 - 11:07

Ann:

We laten de deur open ,dus het toilet is beschikbaar

• 15 Augustus 2015 - 11:51

Nathalie:

Tsja, dat is een totaal andere wereld he. Wij hebben het hier ook superdeluxe qua sanitair. Hee, maar waarom reed jij niet mee op een paard?
    Klinkt superleuk allemaal, blijf vooral schrijven, zo geniet ik lekker mee! X

• 15 Augustus 2015 - 14:03

Kathleen:

Renz, renz, wat geweldig allemaal! Wij genieten mee! Merci voor deze blog! Knuffel!